Повернутися до звичайного режиму

Тема: Узагальнення по темі «Етика людських взаємин у світлі Христового вчення».

КВК Золоте правило моралі». 6 клас

Мета: закріпити отримані учнями знання з попередніх занять; розвивати творче мислення, вміння використовувати отримані знання на практиці; розвивати творчі здібності ( вокальні, артистичні, художні); виховувати любов і повагу до Бога, Святого Письма; формувати бажання бути доброю Божою дитиною.

Обладнання: Тексти Св. Письма, музичні записи, ілюстрації, папір, олівці .

Біблійна основа: Лк.10:29-37; Лк. 15:11-32; Лк.18:1-8; Мт.7:12; Мт.18:12-14; 23-25; Мр. 4:21-23.

Ключовий вірш: «Тож усе, чого тільки бажаєте, щоб чинили вам люди, те саме чиніть їм і ви» ( Мт.7:12)

Хід уроку

І.Вступна частина

Представлення гостей

1.Спільна молитва.

2. Вступне слово вчителя. Оголошення теми та мети уроку.

- Прошу підняти руки тих з присутніх які бажають, щоб їх ненавиділи.

- Тепер підніміть руки ті, хто прагне, щоб вас любили.

- А зараз нехай підніме руку та людина, яка ніколи нікого не образила, нікому не завдала болю, не подумала погано про когось, не осудила.

На жаль таких немає. Але в історії людства така особа була. Хто це? (Ісус) Так, Він – Той, Хто дає нам приклад справжньої любові, такої, якої очікує від нас Господь. На попередніх уроках Ісус через притчі навчав нас любити Бога і людей. А сьогодні ми ще раз пригадаємо цю науку і поділимося нею з іншими, закріпимо отримані знання, продемонструємо свої таланти, подякуємо Христові за науку і Його безмежну любов до кожного з нас.

ІІ Основна частина

Конкурс «Що?Де?Коли?»

1. Ознайомлення з правилами гри.

2. Вибір журі.

Хід гри

1. Представлення команд (назва, капітан, гасло).

2. Конкурс художників ( 12б.)

(намалювати ілюстрації до притчі). Назва подана на листку

3. Бліц-турнір між командами ( 1 б. за правильну відповідь)

Конкурс капітанів.

Якщо капітан не знає, має право відповісти будь-хто з команди.

Продовжіть речення

1.Послух – це…(готовність виконати волю Божу або прохання людини).

2. Непослух – це..(вияв гордині у ставленні до Бога або ближніх).

3. «Один чоловік мав двох синів. Прийшовши до першого він сказав..(Піди попрацюй у винограднику». Той без роздумів пішов.)

4. Ісус покине……овець і піде шукати…….

5.Заблукана вівця - це….(людина в гріхах).

6. Самарянин - це…( світська людина, ворог євреїв, але саме він змилосердився над бідним чоловіком.)

7. Віра без діл - ….(мертва).

9. Зерно гірчиці – символ (Добрих справ та Царства Небесного).

10. Драхма – це..(срібна грошова одиниця в Древній Греції вагою 6-7 гр.).

11. «Просіть, - …(буде вам дано, шукайте, - знайдете, стукайте, - відчинять вам».

12. Добрі справи – вчинки…( які принесуть користь ближньому і Богові).

13. Боржникові цар простив…(10 тисяч талантів).

14 Але боржник не простив товаришеві ( сто).

15. Ісус навчає прощати нас скільки? ( 7О РАЗІВ ПО СІМ).

16. Притча про виноградарів навчає нас ..(що людина сама робить свій вибір в житті в сторону добра чи зла. Але за все відповість перед Богом)

17. Притча про невід навчає нас … ( вірити і вести добре християнське життя, бо якщо будемо грішити, то «вкинені» будемо до пекла.)

18. Бути світлом для інших означає….( бути добрим прикладом, робити добрі справи).

19.Універсальний моральний закон звучить так..(як бажаєте, щоб вам чинили люди, так і ви їм чиніть).

20. Своє життя кожна людина повинна будувати…( на Заповідях любові).

4.Конкурс пантомім.(5б.)

Завдання: мовою жестів продемонструвати суперникам зміст притч, записаних на листках. Вони мають сказати назву і коротко ознайомити присутніх із текстом.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

5. Конкурс на краще виконання пісні (12б.)

1.

2.

Підбиття результатів членами журі.

6.Конкурс інсценізації заданої притчі. (20б.)

Журі врахувати артистичність 5б., костюми 5б., виразність мови5б., точність передачі змісту притчі5б..

1.

2._____________________________________________________________________________

7.Загальний підсумок результатів конкурсів.

Команда_____________________________

Команда_____________________________

ІІІ Підсумкова частина

1.Нагородження переможців

о.Ігор Драпак.

2. Заключне слово вчителя.

Вчитель читає « Лист до дитини»

Пам*ятаймо, що ми живемо в світі серед людей. Вони бувають різні: гарні і не дуже, добрі і злі, веселі і сумні.Та всі вони потребують любові, як і кожен з нас. Тож живімо за золотим правилом «Тож усе, чого тільки бажаєте, щоб чинили вам люди, те саме чиніть їм і ви» ( Мт.7:12). Спішім робити добро. Через урок в нас традиційно буде проводитися акція милосердя «Відкрий своє серце для добра». Не забудьте на протязі тижня, починаючи від завтра принести продукти, печиво, цукерки, Щоб ми потішили тих людей, які сьогодні сього потребують. Але даючи пам*ятайте : « Нехай права рука не знає, що дає ліва». Діліться щиро і з любов*ю, без зневаги, гордині і зверхності.(Якщо є час, прочитати казку про «Гостину у замку» ж-л «Водограй» № 4, 2013 р.).

На наступному уроці вибудете мати можливість перевірити свої знання під час контрольної роботи. Ще раз повторіть вивчене.

3. Спільна молитва в наміреннях присутніх.

Кiлькiсть переглядiв: 2481

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.